a

Компанија „Телеком Србија“ је, након интервенције Заштитника грађана, изашла у сусрет грађанки Д. Р. из Лозовика и омогућила јој да, без доласка у просторије те компаније, добије такозвани миграциони код. Д. Р. jе особа са инвалидитетом и долазак у просторије „Телекома Србија“, на чему је компанија првобитно инсистирао, за њу би представљао напор.

Заштитник грађана нема надлежности да контролише рад компаније „Телеком Србија“, али је та компанија, након разговора са заменицом Заштитника грађана Владаном Јовић, сарађивала без икаквих условљавања и пружила услугу особи са инвалидитетом која није могла да напушта свој дом.

Предусретљивост запослених у Телекому и разумевање ситуације у којој се особе са инвалидитетом налазе допринеле су брзом решавању проблема на који је Заштитнику грађана указано.