a

Зрењанинци као и сви други грађани Србије имају право да од својих јавних предузећа добијају ефикасне и квалитетне услуге, да их плаћају у складу са законом и да јавна предузећа и сви други органи власти раде транспарентно, рекао је данас заштитник грађана Саша Јанковић у Зрењанину на трибини посвећеној проблемима са централним грејањем и превеликим рачунима.

b_280_0_16777215_00_images_20170126TribinaZrenjanin1.jpgГоворећи о проблему грејања, Јанковић је рекао да према законима топлане треба да закључе уговор са сваким својим корисником, али да то нажалост још није случај и да често закони на папиру говоре једно, а да се у пракси показује нешто друго.

Због тога сам по притужби из Ниша покренуо поступак контроле рада Министарства енергетике и питао шта ради да би топлане почеле да поштују законе и заснују уговорни однос на папиру и у животу са својим грађанима - рекао је заштитник грађана.

Саша Јанковић је додао да је свака власт смењива и да је једини начин да се остане на власти задовољство грађана. Он је позвао грађане да буду заинтересовани и солидарни међусобно.

- Будите солидарни као што сте данас, немојте да чекате да проблем закуца на ваша врата, већ када препознате проблем код комшија ви устаните и укључите се. Када имате било који комунални проблем ви будите заједно. Удружења грађана као ваша су контролни механизми, независни контролори власти као што је то и омбудсман.

Трибину je организоваo Центар за заштиту потрошача „Бегеј“ из Зрењанина уз подршку Удруженог покрета слободних станара из Ниша и представника удружења грађана  из Краљева и из Бечеја.