a

b_300_0_16777215_00_images_20191227_slika1.jpegГрађани који су о својим поступцима пред органима јавне управе желели да разговарају лично са омбудсманом, у децембру су имали два пута прилику да то учине, будући да је због великог броја заинтересованих грађана овог месеца активност „Отворена врата“ у институцији Заштитника грађана одржана два пута.

Прошлог петка и данас са заштитником грађана Зораном Пашалићем разговарало је укупно тридесет грађана, а у највећем броју случајева они су указивали на проблеме у остваривању својих економских права као што су неисплаћивање зарада, обустава пензије, принудна наплата, као и права из области пензијског и инвалидског осигурања. Жалили су се такође на рад МУП-а, извршитеља и правосуђа.

b_300_0_16777215_00_images_20191220_slika2.jpegПраксу отворених врата у седишту институције у Београду и директних разговора са притужиоцима у градовима и општинама Србије, заштитник грађана Зоран Пашалић одржава од августа 2017. године и до сада се сусрео и разговарао са више од две хиљаде грађана. Овај вид комуникације са притужиоцима омогућава заштитнику грађана непосредан и прецизнији увид у свакодневне проблеме са којим се грађани суочавају због кршења њихових загарантованих људских и мањинских права, а спроводи се у циљу уочавања најчешћих пропуста у раду органа јавне управе и проналажења начина за њихово превазилажење.