a

Институцији Заштитника грађана обратила се једна Београђанка, којој због грешке запослених у пошти, решење за туђу негу и помоћ није достављено годину дана. Она је у притужби објаснила да је од Фонда ПИО затражила објашњење зашто јој решење није достављено годину дана, а у одговору јој је речено да после неуспеле доставе преко поште, потребно да лично преузме документ у Фонду ПИО. С обзиром да је оболела од мултипле склерозе и да јој је веома отежано кретање, обавестили су је да ако није у могућности да дође, може да овласти друго лице преко нотара за преузимање решења. Пошто су притужиљи месечни приходи веома ниски и није у могућности да плати нотара за овлашћење другог лица, обратила се Заштитнику грађана за решавање насталог проблема.

Запослени у Стручној служби су одмах контактирали Фонд ПИО, и након интервенције у року од три дана притужиљи је уручено решење за туђу негу и помоћ на кућну адресу, те на основу тог решења сада је у могућности да оствари све погодности предвиђено законом.