Од проглашења ванредног стања институција Заштитника грађана дневно прима преко 250 позива и више од 70 писмених захтева за заштиту права најчешће особа са инвалидитетом и бескућника, али и у области радноправних односа, родитеља са малолетном децом, као и наших држављана у иностранству, изјавио је данас заштитник грађана Зоран Пашаллић за Радио - телевизију Србије.
Грађани постављају конкретна питања у вези са доставом хране и мединске помоћи и нагласио бих јако добру комуникацију са волонетарским центрима, који нас обавештавају у којим све ситуацијама можемо да помогнемо, нагласио је Пашалић. Како је додао, запослени у Зашитнику грађана одговорају на сва питања и покушавају да помогну грађанима у овом тешком периоду. Грађани се најчешће обраћају путем телефона, ређе мејлом, а када проценимо одлазимо и на лице места, истакао је Пашалић.
Запослени из Заштитника грађана обишли су центар за прихват људи који се у Србију враћају из иностранства, који је изграђен по правилницима за карантин и укључујe предвиђене мере за сузбијање болести.
Институција Заштитника грађана ради свих седам дана у недељи, од 8 до 22 часа, а грађани могу да се обрате путем следећих бројева телефона:
011/2068-100, од 8 до 16 часова
064 876 8505, од 16 до 22 часа, као и
путем нових бројева телефона:
066 8007009, 066 8007010, 066 8007011, 066 8007012, од 8 до 22 часа
Имејл Заштитника грађана: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.