a

Заштитник грађана утврдио је да Министарство информисања и телекомуникација није благовремено одговорило на захтеве пуномоћника притужиоца у вези са иницирањем прекршајног поступка, већ су информације достављене тек након подношења захтева за приступ информацијама од јавног значаја. Такође, Министарство није пружило јасне информације о евентуалном покретању прекршајног поступка, што није у складу са принципима добре управе и правилним обавештавањем грађана. Међутим, није утврђено да је притужиоцу повређено право на правну заштиту, јер није био онемогућен да сам покрене поступак или искористи друга правна средства. Заштитник грађана наглашава да би Министарство у будућем раду требало да поштује начела добре управе и благовремено одговара на захтеве грађана, посебно када су у питању права и интереси грађана и законски рокови.